روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

آفت

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 نمیدونم چی خوردم که تمام زبونم ریخته بیرون و یه آفت وحشتناک رو زبونم زده که دو روزه نمیتونم غذا بخورم و شده بلای جونم. وحشتناککککک هم درد میکنه حتی توی حرف زدنمم مشکل بوجود اورده و باعث شده کمتر حرف بزنم. نکه خیلی اعصاب درستی هم داشتم که این آفته هم شده بلای جون.

++ از وضعیت درس خوندنم راضی نیستم. طبق برنامه پیش میرم اما بشدت مباحث سختن و استادای گرامی ما هم از تنبلی نصف کتابو درس ندادن حالا من شدم بیچاره. باید یه سری کتاب سفارش بدم منتظر چاپ جدیدشم. انصافا اگه امکانشو داشتم میرفتم تهران کلاس.

++ حال من خوب است اما تو باور نکن

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی