روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

کانال

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۳ ب.ظ

من از خیلی وقته کانال تلگراممو درست کردم چون توی پرشین که پست میزاشتم اپدیت کردن عکس سخت بود واسه همین بعضی از عکسا رو توی کانال اپدیت میکردم و الان علاوه بر عکس متن هم میزارم.

اقای اوشون هم جدیدا یه کانال زده (کمتر از یک ماه) ادرسشو زمانی که خوب بودیم داد ولی من عضوش نشدم الان تا من مطلبی میزارم توی کانال سریع اونم جوابشو میزاره توی کانالش.

هر دومونم هر روز  و هر ثانیه کانال همو چک میکنیم.


ادرس کانال من


khaterate_zendegimmm@


اینم ادرس کانال اوشون:


dardhaye_man@

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی