روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

سعید محمد یک شوخی تلخ!

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۲۸ ق.ظ

🔴سعید محمد، یک شوخی تلخ

 

⬅️دقیقش را نمیدانم، ولی حدودا از بعد سخنان رهبری درباره دولت جوان حزب‌اللهی بود که آرام آرام اسم سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء هم برای ریاست جمهوری مطرح شد. کم‌کم که زمان جلو آمد، شوخی شوخی جدی شد و گفتند فلانیها در فلان‌جا هم موافق آمدنش هستند و خودش هم برای مشورت اینور و آنور می‌رود.

 

⬅️بعد دیدیم در فضای مجازی کلی اکانت با نام هواداران سعید محمد درست شد که با سرعت در حال پست زدن هستند. برای درک عمق فاجعه بگویم تعداد پستهای اینستاگرامی با هشتگ #سعید_محمد که در این دو سه ماه تولید شده، الان که من دارم مطلب را می‌نویسم  "سی و پنج هزار و نهصد" است و تعداد پست‌های با هشتگ #سعید_جلیلی که چندسال است مدام در حال تولید محتواست "بیست و پنج هزار و پانصد" تا است. 

 

◀️پای مطلبم در اینستاگرام درباره آمدن رئیسی که گفته بودم برای انتخابات بعدی، "سعید محمد و علی مطهری شوخی هستند" شاید حدود صد کامنت شامل انتقاد تند و بد و بیراه داشتم که چرا گفتی سعید محمد شوخی است؟ (: البته که پاکشان کردم که بحث اصلی به حاشیه نرود)

 

◀️خلاصه همه این کار و فعالیت‌های به سبک پروژه‌های قرارگاههای فضای مجازی نشان از یک "حجم پول در حال خرج" است که منشأش را باید از آقای سعید محمد جویا شد. حقیقتا قصد جسارت ندارم ولی وقتی برای انتخابات ریاست جمهوری که میدان رقابت جریانهای سیاسی اصلی کشور و کارزار زورآزمایی سیاستمداران باسابقه و شناخته‌شده است، نام "سردار سعید محمد" که تا چند ماه قبل کسی نمیشناختش به مدد پول و هشتگ بولد می‌شود؛ یاد این شعر می‌افتم: "آنجا که عقاب پر بریزد، از پشّه ی لاغری چه خیزد؟" 

 

◀️وقتی کسانی که چند دوره نماینده مجلس بوده‌ و وسط میدان سیاست خاک خورده‌اند، "رجل سیاسی" بودنشان توسط شورای نگهبان تأیید نمی‌شود؛ ورود سعید محمد که کل رزومه قابل بیانش فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء است، آن هم با عَلَم کردن شعار "دولت جوان حزب‌اللهی" که مورد اشاره رهبری است، شوخی نیست؟ اینها هیچ، با نهی صریح امام درباره ورود نظامیان به سیاست چه کنیم؟ 

و وقتی می‌بینیم پای این شوخی تلخ، چه هزینه‌ها و پتانسیل‌های دارد هرز می‌رود چه حالی باید به آدم دست بدهد!؟ دیده‌اید گاهی کسی یک شوخی را جدی می‌گیرد و ناراحت می‌شود چقدر بد است؟ کاش بزرگترهایی که این بنده‌ی خدا را شیر کردند که برو برای ریاست جمهوری، حواسشان به تبعات جدی شدن این شوخی تلخ بود...!

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی