روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

تاثیر تی ۷۲ در نبرد با داعش

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۶ ق.ظ

دوستی که جدا میتونم ازش،بنام یکی از اساتید و کارشناسان زرهی غیرنظامی! در ایران نام ببرم تو کانالش باز هم گریزی زده به ایران و اشاره کرده اگر ایران با تانک تی 72 میرفت چی میشد و فلان و بهمان !(مبتنی بر ضعف ایران )

قطعا بخشی از حرفاشو قبول دارم لکن همونطور که اینجا گفتم، اتفاقا ما منتظریم،ببینیم این حضرات پرمدعای اروپایی و امریکایی میخان مثل اسرائیل سوسک بشن عین سال ۲۰۰۶ در یک نبرد واقعی یا صرفا با نمایش تجهیزات فوق پیشرفته شون،پز بدن؟

 

تاریخ بهترین قاضی هست که ایران با همین تی ۷۲ در عراق شانه به شانه آبرامز امریکایی تحت هدایت عراقی ها که مربیان امریکایی داشتند در نبرد با داعش حضور داشت و به مراتب کارنامه عملیاتی مثبت تری از آبرامز ! ثبت کرد که نه به دلیل تکنولوژی عقب مانده تی۷۲ که به دلیل شجاعت و ایثارپذیری بالای نیروی کاربر سلاح بود!

 

و با قاطعیت به عنوان کسیکه بسیاری از عزیزان میدونند از سالهای دور تا امروز جز اون دسته افرادی بودم که هم به دنبال علم نوین هم به کارگیری گسترده ش در تمامی عرصه ها ( نه صرفا نظامی) در خاک میهنم بودم عرض میکنم که در قضیه مرگ و زندگی تجهیزات بخش مهمی از کار است( همانگونه که امرپ و مرکاوا نشون دادن ) اما در پیروزی یا باخت ! تجهیزات تنها قسمتی از کل ماجراست!

 

و با قاطعیت میگم که تحقیر تجهیزات وطن، اسباب ارتقای اونها رو فراهم نمیکنه! بلکه ازخود گذشتگی و تلاش برای رساندن راهکارها به مقامات دست اندرکار و یا رساندن خودت به سطح یک مدیر دست اندرکار! میتونه اونها رو ارتقا بده وگرنه کنار گود نشستن و لنگ کردنش ....!!!!!

 

و با قاطعیت عرض میکنم اگر قراره تکنولوژ فوق پیشرفته مرکاوا باشه! ولی مثل تکاور دریایی امریکا خودتو خراب کنی! از ترس چند تا پاسدار بدون سلاح! مشخصا در میدان نبرد واقعی بهتر از بلای مرکاوا ۲۰۰۶ و آبرامز عراقی با داعش در انتظارت نیست!

 

با شناختی هم که از نیروهای اروپایی و غربی دارم مشخصا صهیونیستا رو به مراتب شجاع تر میبینم😂 که اونام عرعر کردناشون زیر چندتا راکت سبک دیدیم!

 

*

 

حقیقتا میخاستم دیشب بنویسم که جوک این مسابقات همین بس که عملیاتی ترین ارتش دنیا که امریکا باشه مقام نمیاره😂

اطریش و سوئد که سالهاست به قدرت درجه دو و سه تبدیل شدن و هیچ وزنه جهانی نیستند میان و مقام میارن!

 

واقعیات جهان در عمل به حقیقت میپیونده نه مسابقه!

 

اینام بهتر از کانادا و ژاپن نیستند!!!!!

درواقع درد و بلای کشورهای آزاد اما عقب مانده بخوره تو سر کشورهای پیشرفته اما شبه مستعمره!

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی