روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

همه اردوگاه ها و انبار تسلیحاتی حشد هدف قرار گرفته است

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۶ ب.ظ

🔴الحشد الشعبی: همه اردوگاه‌ها و انبارهای تسلیحاتی‌مان توسط امریکا و اسرائیل مورد هدف قرار گرفت

 

🔹ارتشبد تحسین مطر العبودی، دبیر اول سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد این سازمان در برابر حملات و بمباران‌های مقرهایش به هنگام نبرد علیه داعش به موازین بین‌المللی بسیار احترام گذاشت.

 

🔹ارتشبد العبودی در کنفرانس بین‌المللی جنایت ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، شهیدان سلیمانی و المهندس گفت: همه اردوگاه‌های الحشد الشعبی و انبارهای تسلیحات حتی در شهر مقدس کربلاء از سوی امریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هدف قرار گرفتند.

 

🔹وی افزود: اسرائیل در برابر دیدگان امریکا و ائتلاف بین‌المللی، جنایت‌های شنیعی در حق جوانان عراقی که از کشورشان در جنگ علیه تروریسم دفاع می‌کردند، مرتکب شد.

 

🔹دبیر اول حشد اظهار داشت: این سازمان به هنگام نبرد علیه تروریسم و آزادسازی شهرها از چنگال داعش از ائتلاف بین‌المللی هیچ سودی و استفاده‌ای نبرد بلکه از اقدامات این ائتلاف متضرر شد و بارها با این بهانه که اشتباهی رخ داده است مواضعش به همراه ارتش عراق مورد هدف قرار گرفت.

 

🔹وی تصریح کرد: الحشد الشعبی در برابر این حملات و جنایت‌ها به موازین بین‌المللی احترام بسیار گذاشت چرا که نیروهای ائتلاف از سوی دولت عراق دعوت شده بودند.

 

🔹ارتشبد العبودی در پایان گفت باید نقشه‌راهی براساس اصول قانونی و حقوقی برای محاکمه امریکایی‌ها و همه افرادی که در جنایت فرودگاه بغداد و نقض حاکمیت عراق و کشته شدن نیروهای حشد و ارتش دست داشته‌اند، تدوین شود./میدل ایست نیوز

 

 

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی