روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

نانسی پلوسی

سه شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲ ق.ظ

🎥ببینید

 

خانم نانسی پلوسی رئیس سنای آمریکا می گوید: وقتی می شنوم که مردم در مورد تورم صحبت می کنند، ما باید عنوان گفتگو ها را عوض کنیم. تورم یک پدید جهانی است.

مجری: بله

پلوسی: اتحادیه اروپا و انگلیس تورم بیشتری نسبت به آمریکا دارند. مسئله در مورد تورم نیست بلکه در مورد هزینه زندگی است.

 

▫️سعی کردیم دقیق ترجمه کنیم، بعضی اقلام در آمریکا و اروپا 400 درصد رشد قیمت داشته اند و این شامل خاربار مورد نیاز خانواده های آمریکایی و اروپایی می شود. تورم برای ما بسیار دردناک بود و غربی ها به صورت هدفمند سعی در هدف گیری پاشنه های اقتصادی ما را داشتند. قطعا ضعف مدیریت داخلی باعث این مشکلات است ولی غربی ها هم نقاط ضعف ما را هدف گرفتند. قبلا هم بارها گفته ایم این مملکت را چند سیاست مدار و یا امنیتی زهوار در رفته نگه نداشته اند و غربی ها باید بدانند هر آنچه به سر ما آوردند با درجه بیشتر باید تجربه کنند. هر چند در دنیای غرب این میزان از خائنین و فشار رسانه ای که ما ایرانی ها تحمل می کنیم، وجود ندارد ولی باز هر آن ممکن است سیل دلار های سبز بدون پشتوانه مانند مشت به صورت آمریکا بخورد.

 

 

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی