روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

روزانه نویسی

اتفاقات روزانه من

عاشقانه ها

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۲ ب.ظ

بگذار زنان همسایه هر چقدر که می خواهند بد بگویند.

بگذار بگویند که از مردهای ما دلبری می کند.

بگذار سوژه ی تمام پچ پچ های توی کوچه، من باشم.

اصلا هر چقدر که می خواهند دهانشان باز باشد و روده هایشان دراز.

من کاری به این حرف ها ندارم.

کنار آینه، لبخندهایم را سرخ می کنم و گره روسری ام را شل، وَ چین دامنم را مرتب تر.

به کوچه می روم و بساط انتظار تو را شبیه روزهای قبل، پهن می کنم.

یک روز تو می آیی عاقبت. می دانم.

و زنان بدبین همسایه، تو را می بینند وَ می فهمند که رنگ و لعاب های من، برای دلبری از سایه ی سرم بوده، نه مردهای همسایه.

  • Erfan Namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی